عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 23 octobre 2016

Probleem Geen toestemming melding bij tweede keer bewerken item

Een goede middag allemaal,

Ik zit met een nogal vreemd en vervelend probleem.
Op een aantal websites, welke los van elkaar gehost worden en allemaal op de nieuwste versie van Joomla! zitten ervaar ik het volgende probleem:

1. Ik log in, open een artikel
2. Ik sla dit artikel op, of druk op cancel. Ik kom nu weer terug in de lijst met artikelen
3. Ik wil het artikel opnieuw openen door op de titel te klikken, maar ik krijg de volgende melding (zie bijlage)

Het opnieuw bewerken van artikel is dan niet meer mogelijk tot ik het selectie vakje aanklik, en vervolgens op de knop "bewerken druk". Om het probleem nog vreemder te maken: dit komt enkel voor op Chrome en Safari...

1 van de websites waar dit probleem speelt heeft een vrij lang verleden is ooit gemigreerd van 1.5 naar 3. Echter is dit bij andere website die dit probleem hebben niet het geval. Deze zijn in Joomla! 3 opgebouwd. Dus hieraan kan het niet liggen.

Wie o wie heeft enige idee?
Groeten,
Niels

Bijgesloten Plaatje(s)
Bestandstype: png Knipsel.PNG‎ (5,1 KB)


Probleem Geen toestemming melding bij tweede keer bewerken item

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب