عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 10 octobre 2016

Hoe krijg ik deze links van bold naar normal?

Ik heb op deze pagina het menu onderverdeeld in categorieën, en daaronder submenu-items.
Echter, wanneer je op een categorie klikt dan is de tekst van de submenu-links vet. Zodra je op een submenu-link klikt dan worden alle submenu-items wel normaal.

Omdat ik er met Firebug niets van kon vinden heb ik van alles al geprobeerd om in mijn custom.css te veranderen, d.w.z. er font-weight: normal; aan toe te voegen, maar niets daarvan werkt.

Hoe krijg ik die submenu-links van bold naar normal?
B.v.d.


.


Hoe krijg ik deze links van bold naar normal?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب