عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 26 octobre 2016

Aanbod templates gehalveerd bij sommige aanbieders

De laatste tijd zijn er aanbieders die het aanbod drastisch verlagen. Daarmee doel ik op de cyclus van één keer per maand naar eens in de acht weken. Dat wijten zij aan "the decline" of Joomla. Maar is dat ook zo ? Zijn zij zelf niet schuldig hieraan ? Ik denk zelf dat als je het aanbod verlaagt vanzelf de interesse wel afneemt. Ik merk het zelf al aan mijn eigen bezoeken aan de website van de aanbieders. Na een bezoek weet ik dat ik de eerste 8 weken niks meer hoef te verwachten.
Mij is ooit geleerd dat als je stopt met klimmen dat je eigenlijk al aan het vallen bent, maar goed..

Daarbij komt het feit dat zij een blogje maken dat ze vanaf nu het aanbod in principe halveren. Tegenover de klanten met een developers account vind ik dit nogal opmerkelijk, om maar niet te spreken van vrij onbeschoft. Je gaat er toch vanuit dat er elke maand een nieuwe template uit komt. Slim om het nergens zo te vermelden maar alles wijst er toch op dat er de laatste jaren elke maand een template uitkwam. Dit ligt mijn inziens ook in de lijn van de verwachting van de klanten met een developers account.

Ik ben er zelf best wel pissig over dat met een nog zeven maanden geldig account ik nog maar 3, heel misschien 4 templates te zien krijg voor de volle prijs. Het wordt hoog tijd dat er een goede template builder uitkomt zoals Divi voor Wordpress. (als die er nog niet is). Dan heb je de aanbieders helemaal niet meer nodig. Dan kunnen ze naar nul templates per jaar, want zoals ik het zie gaat Joomla nergens heen en zijn zijzelf de enige die in "decline" raken. Daarbij strip ik de templates toch al helemaal kaal en bouw ze zelf opnieuw op. Enige wat makkelijk is dat de styling al aanwezig is.


Aanbod templates gehalveerd bij sommige aanbieders

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب