عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 22 septembre 2016

Vraag Protostar hamburgermenu wijzigen

Hallo,

Ik ben bezig om een bestaande website die ik een paar jaar geleden in html had gemaakt om te zetten naar Joomla. Ik gebruik hiervoor het Protostar template (kopie van gemaakt en aangepast).
So far so good en alles is me tot nu toe gelukt op 1 ding na.
Zodra de viewport beneden de 979px komt wordt het horizontale menu omgezet naar een hamburgermenu. Volgens mij is dit standaard binnen Protostar.
Nou wil ik dat wijzigen zodat dit pas gebeurt beneden de 768px.
In de template.css kan ik dit niet gevonden krijgen.
Weet iemand waar ik dit voor dit template het handigst kan wijzigen?

Alvast bedankt,


Jan van der Wurff


Vraag Protostar hamburgermenu wijzigen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب