عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 12 septembre 2016

verplaatsen Joomla map

Hallo,

Ik heb op mijn synology NAS mijn website draaien. Ik had alles direct in de root van de map WEB staan. Nu wil ik meerdere website's gaan draaien en heb alles wat in de root stond verplaatst naar een nieuwe map op WEB.Met virtual host naar deze map verwezen, en als gebruiker kom je nu gewoon weer uit op de homepage. Nu heb ik daar twee menu linken naar een URL en die werken nog gewoon. Alle andere menu knoppen werken niet meer en geven fout 404 van de pagina niet meer kunnen vinden. Moet ik ergens al die linken naar categorieën aanpassen oid?Het gaat om http://ift.tt/14Fa2NJ

Graag jullie reacties!


verplaatsen Joomla map

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب