عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 29 septembre 2016

Site overzetten van test Omgeving naar Live

Ik heb een ander probleem bij overzetten site vanuit testomgeving naar Live.
Welk bestand (configuration.php of ander bestand) bepaalt het pad voor activering van de website?
Ik heb een nieuwe versie ontwikkeld in een toegevoegde map '/joomla' en heb alle bestanden van mijn nieuwe website gekopieerd naar de root (waar dus dezelfde database voor beide websites in staat). Ik wil nl in kunnen loggen via de bestaande url zonder daar nu /joomla aan toe te moeten voegen. Ik kan natuurlijk wel redirecten, maar dan staat er nog steeds /joomla/ in de adresregel.
Als ik inlog op www.domein.nl krijg ik voor het front-end een blanco scherm, maar inloggen in het back-end (met dezelfde inlog gegevens) lukt wel. Hij vindt dus wel de weg naar de database.
Ik heb al de bestanden index.php, /includes/framework.php en configuration.php in de map joomla en de root vergeleken, maar die zijn vlgs mij exact gelijk. In welk ander bestand zou ik moeten zoeken?


Site overzetten van test Omgeving naar Live

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب