عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 14 septembre 2016

Probleem Hoe zorg ik dat de menu's hier niet weergegeven worden (zie uitleg)

Mijn excuses voor de vage titel, maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.

Ik heb op mijn website tot nu toe 3 menu's:

Videotutorials en Geschreven tutorials > deze vallen onder de link Tutorials in het Main Menu

En dan een menu Categorieën > die valt onder Snijbestanden in het Main Menu (Hikasop).
De Tutorial menu's heb ik uitgeschakeld in Snijbestanden, zodat daar alleen het Categorie menu staat.

So far so good.

Maar ik biedt ook snijbestanden aan via een directe download met PayPal.
Die code daarvoor in de productbeschrijving van een bestand invoegen werkt niet, want bij een klik op de PayPal knop wordt je naar de Hika Winkelwagen gestuurd i.p.v. het PayPal betaalscherm omdat hij dat blijkbaar als hetzelfde formulier ziet dan.

Hiervoor heb ik een oplossing bedacht om voor elk snijbestand een apart artikel aan te maken als een soort downloadpagina met daarin de downloadcode van PayPal.
Bij de productbeschrijving van het snijbestand voeg ik dan dat artikel in die linkt naar de directe downloadpagina.

Ook dat werkt allemaal perfect.

Maar nu komt mijn probleem... zodra je via de artikel-link op de download pagina komt, dan staan daar weer de Tutorial menu's, terwijl daar ook alleen maar het Categorie menu moet staan.
Ik weet niet hoe ik die menu's daar weg kan krijgen.

Ik heb al geprobeerd om een soort schaduwmenu aan te maken, met daarin de artikelen/downloadpagina's, en dan bij Menutoewijzing van de Tutorial menus's dat schaduwmenu te deselecteren, maar dat helpt ook niet.

Het ligt niet aan Hikashop, want ik heb in het Main Menu een link gemaakt naar een testartikel waarin ik weer link naar een downlodartikel/pagina, en die heeft hetzelfde probleem, dus dat dan weer alle menu's daar komen te staan.

Ik heb verder geen idee hoe ik dit op kan lossen.
Sorry als het wat verwarrend overkomt, maar ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.

Misschien wil iemand eens meekijken?

Dit is mijn site

De site staat offline, maar met

Inlog: Demo
WW: Demo

moet je offline toegang hebben als het goed is.

Alvast bedankt.


.

Edit: Probeer dan naar Snijbestanden > Een willekeurig snijbestand aan te klikken tot je op de productpagina komt. Daar staat dan "Of download meteen via PayPal".
Wanneer je dan die link aanklikt, dan zie je dat alle menu's op die pagina staan, terwijl alleen het menu Categorieën er hoort te staan.


Probleem Hoe zorg ik dat de menu's hier niet weergegeven worden (zie uitleg)

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب