عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 1 septembre 2016

Probleem Backend functioneert slecht na updat 3.6.2

Nadat mijn website automatisch (door hosting firma) werd geupdate naar 3.6.2 werkte mijn websites (2) niet meer en dat is verholpen door naar PHP 5.6 over te stappen. Maar nu blijkt dat de joomla administrator (backend) van 1 van die twee websites slecht werkt. Ik kan inloggen, ik kan ook nog min of meer navigeren, maar ik kan geen artikels of modules meer openen, ik kan de lijst met plugins niet ordenen... dan wordt hij heel traag en loopt uiteindelijk vast. Ik kan dus mijn website niet meer beheren of aanpassen. De reden voor het slechte functioneren volgens de helpdesk van mijn hosting firma zou één of meerdere plugins kunnen zijn die niet compatibel zijn met deze joomla versie. En dus zou die eruit moeten, maar omdat ik de plugin lijst niet eens kan opvragen, kan ik dus ook niet uitzoeken om welke plugin het zou kunnen gaan.

Voor de duidelijkheid. De website zelf (de frontend) werkt perfect en is ook niet vertraagd of zo. En in mijn tweede website (die verder helemaal technisch en qua versie enz.. identiek is), daar loopt alles wel perfect en dus zou het inderdaad aan een plugin kunnen liggen, die in de ene website wel en in de andere niet aanwezig is... Maar de vraag is : hoe geraak ik daaraan om dat uit te zoeken en die te verwijderen als mijn administrator niet of extreem traag functioneert zoals nu het geval is.

Wie heeft een idee over hoe ik dit oplos ? Met dank bij voorbaat. Clement

PS : ik heb al een backup van voor de update teruggezet, maar het probleem blijft helaas bestaan.


Probleem Backend functioneert slecht na updat 3.6.2

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب