عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 23 septembre 2016

Lokaal ontwikkelde site uploaden naar provider

Ik heb op mijn eigen computer (Mac OSX 10.11.6) voor het eerst, met vallen en opstaan, een Joomla-website gemaakt. Joomla 3.6.2. werd geïnstalleerd m.b.v. de Bitnami Joomla Stack. Het maken van de site is prima gelukt, maar nu wil ik deze site gaan uploaden naar mijn provider. De provider heeft een MySQL database in gereedheid gebracht, en daarvoor de inloggegevens verschaft. Mijn vraag is nu: hoe installeer ik de lokaal gemaakte website bij mijn provider? Op mijn plekje bij de provider is een map www waarheen ik kennelijk bestanden moet uploaden (m.b.v. ftp en dat is geen probleem), maar welk deel van de bestanden die nu op mijn computer staan. Of, moet ik het in stappen doen? Eerst joomla installeren bij mijn provider en dan bestanden uploaden. Als beginner weet ik niet hoe ik dit moet aanpakken.


Lokaal ontwikkelde site uploaden naar provider

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب