عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 23 septembre 2016

Html / framer 59_8 virus

Hallo,
Ik heb een probleem met onze website. Als je hem probeer te bekijken met internet explorer op een computer met een oudere windows (7/8) krijg je een foutmelding : Virus gevonden : HTML/Framer.59_8
Op een computer met windows 10 heb ik geen problemen ook niet als ik hem via google chrome bezoekt. IK heb mijn hosting gecontacteerd en die raadde me aan om mijn site te verwijderen en een back-up terug te zetten. Dit heb ik ondertussen gedaan maar als ik terug op mijn oude computer gaat kijken blijft het probleem terug komen.
Wie weet hoe ik dit kan oplossen zodat mensen met een oudere windows versie de site ook kunnen bezoeken onder i.e.

In bijlage een printscreen van de foutmelding.

Alvast bedankt voor de hulp

Bijgesloten Bestanden
Bestandstype: pdf virus.pdf‎ (100,9 KB)


Html / framer 59_8 virus

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب