عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 6 septembre 2016

advies gevraagd: welke social sharing tools gebruiken jullie het liefst en waarom?

hai mede Joomla!-ers,

Hierbij wil ik heel graag jullie advies, want ik word inmiddels gierend gek....

Mijn klant had een oude website, die ik inmiddels vernieuwd en responsive gemaakt heb. In de oude website zat een oude plug-in voor de sharing buttons van AddThis. Deze plug-in voldeed niet meer omdat de klant deze buttons niet op de formulieren (pagina's) wilde hebben en de plug-in zette de buttons op ELKE pagina.

Dus heb ik een AddThis module gevonden (+/- 2 jaar geleden), waarbij aangegeven kon worden op welke pagina het niet mocht komen. Maar de klant was niet gelukkig met deze module omdat de aantallen van het delen niet bewerkt konden worden. Deze aantallen wilt de klant er niet bij hebben staan (omdat het vaak een nul of een laag getal is).

Als gevolg heb ik een nieuwe side share button code (FREE) laten maken op de AddThis-website en dan maar in de index.php gezet, zoals AddThis dit uitlegt. NU hebben ze helemaal geen extensie (module of plugin) meer voor Joomla!.
Het werkte goed, tenminste.... 2 dagen.... sinds gisteravond is er een conflict, die lijkt te bestaan tussen de AddThis-code en de website naam (!?).
Nu krijg ik deze foutmelding:

"XMLHttpRequest cannot load http://ift.tt/2crHj3D. No 'Access-Control-Allow-Origin' header is present on the requested resource. Origin 'http://ift.tt/2cj5apc' is therefore not allowed access. The response had HTTP status code 404."

Weten jullie toevallig hier de oplossing voor?
En anders hoor ik heel graag welke extensie jullie gebruiken voor het delen via Social media.

Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp.
Groeten, Anita


advies gevraagd: welke social sharing tools gebruiken jullie het liefst en waarom?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب