عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 20 août 2016

Vraag Regelafstand in All Weblinks

Mijn webpagina ben ik opnieuw aan het opbouwen in Joomla 3.6 (upgraden vanuit 2.5 lukte niet) met een nieuw template.

Daarin heb ik weblinks opgenomen die ik presenteer me de extensie "All Weblinks", omdat de standaard extensie voor weblinks gek genoeg geen sorteermogelijkheid biedt.

Met behulp van "All Weblinks" lukt het sorteren van categorieën en weblinks wel, maar ze worden heel dicht tegen elkaar aan geplaatst.
Ik zou graag wat regelafstand willen, zowel bij de categorieën als bij de weblinks.

Zie: http://ift.tt/2bFqHWW

In de instellingen van "All Weblinks" zie ik daarvoor geen mogelijkheid.
Wel zie ik een veld "Module class suffix" waarmee het misschien te doen is, maar de theorie daarvan gaat me boven mijn pet, zelfs na het doorlezen van uitleg daarover. Ik snap het maar gedeeltelijk.

Een andere oplossing kan zijn een alternatieve weblinks extensie die de links + categorieën zowel alfabetisch sorteert als in een beetje fatsoenlijke layout presenteert.

---------- Bericht toegevoegd op 20 augustus 2016 om 18:19 ---------- Vorige bericht was op 20 augustus 2016 om 18:10 ----------

Bij het toevoegen van een beschrijving, ontstaat er overigens wel regelafstand. Maar een beschrijving vind ik overbodig omdat de titels van de weblinks vaak voldoende duidelijk is.


Vraag Regelafstand in All Weblinks

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب