عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 10 août 2016

Vraag Oefen template

Mijn nogal steile leercurve van Joomla begint, hoop ik, wat af te vlakken! De installatie (3.6.2) gaat nu goed, evenals een aantal onmisbare extensies zoals Jakeeba en JCE Editor. Ik kan nu een artikel plaatsen, voorzien van een illustratie en links. Dus nu tijd om me aan de templates te wagen: een poging om een bestaande template aan te passen. Ik heb Simpli geprobeerd, maar daar kom ik niet verder mee. De handleiding is alleen maar een toelichting op het gebruik van de knoppen (die overigens niet overeenkomt met de huidige versie van Simpli), dus geen uitleg over het hoe en waarom. Het lijkt me toch leuk om te weten wat je doet en waar je wilt eindigen, dus ho maar!
Dan in het boek van Eric Tiggeler, de probeer-site Ice-future: idem. Op zich een prima boek, maar de besproken versie (van zowel Joomla als Ice-Future) zijn achterhaald, en om nu elk half jaar de laatste versie van Eric's boek te kopen gaat me, ondanks mijn waardering voor het boek (geen misverstand daarover!), toch te ver.
Na deze lange inleiding mijn vraag: waar vind ik een oefentemplate met duidelijke (en actuele) uitleg over het wijzigen van een template?


Vraag Oefen template

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب