عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 9 août 2016

Probleem Na update Joomla 3.6.0 naar 3.6.2 kun je niet inloggen op de frontend

Ik had even gewacht met het updaten van 3.6.0 naar 3.6.1 omdat daar wat problemen bij waren. Vandaag kon ik updaten naar 3.6.2. Eerst via Akeeba een backup gedraaid en daarna de update.
Vooralsnog zie ik dat alles goed werkt alleen kun je niet meer op de frontend inloggen (Registered). Na inloggen verschijnt de melding; FOUT U bent niet bevoegd deze pagina te bekijken.
Als test nog even een ander account aangemaakt zonder verder rechten, maar ook die geeft de melding.
De melding kun je trouwens wel wegklikken, maar zonder verder resultaat.
Op de backend kan ik wel inloggen en zie ik het controlepaneel dat ik schijnbaar wel ben ingelogd aan de voorkant.

Kan iemand me simpelweg uitleggen hoe ik dit kan oplossen, want ik verwacht dat het ergens een instelling is die door de update anders reageert.

Alvast bedankt,

Jan


Probleem Na update Joomla 3.6.0 naar 3.6.2 kun je niet inloggen op de frontend

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب