عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 2 août 2016

Opgelost Waarom wordt Javascript niet getoond?

Het lukt mij niet (meer) om Javascript op mijn vernieuwde website (J 3.5.1) getoond te krijgen. Voorheen deed ik dit soms met Sourcerer, maar vaak ook met de Phoca - GAE Module. Leverde eigenlijk nooit problemen op.

Wanneer ik nu van deze hulpmiddelen (Sourcerer en Phoca GAE) gebruik maak worden de Javascript toepassingen niet getoond.

Ik vermoed dat dit ergens te maken kan hebben met een 'basis-instelling', maar ik zou niet weten wat en waar. Misschien .htaccess? Volgens mij heb ik op alle plaatsen het gebruik van Javascript toegestaan.

Ik kom er niet uit. Ook niet na rondzoeken op diverse fora. Wie helpt mij op weg?

Vr.gr. Meindert

---------- Bericht toegevoegd op 2 augustus 2016 om 22:49 ---------- Vorige bericht was op 2 augustus 2016 om 22:38 ----------

Ik heb het probleem zelf al kunnen oplossen, dank zij een tip op het Forum Joomla!NL. Had ik overigens ook zelf kunnen bedenken... :-(

Het bleek te komen door mijn SSL. Het script bevatte http://-code, wat dus eigenlijk https://.... had moeten zijn. Het toevoegen van de 's' aan de http loste het probleem eenvoudig op.


Opgelost Waarom wordt Javascript niet getoond?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب