عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 24 août 2016

Eenhoorn met cupcakes. [Artefactenpost]

Goedenavond medestrijders,

Uit het land van de lekkernijen, waar de glitters en regenbogen een mooie achtergrond schetsen, kom ik als extreem pikante hippie met een paar rare woorden en verkeerde metaforen; omdat het gras groener is aan de overkant.

Artefacten zullen verschijnen over 82:59:32 uur.

Voor de mensen die dit bericht zien en denken, verdikkie; mijn make-up is nog niet netjes, wees gerust! Met wat gras en een beetje liefde kom je een heel eind ;).

Maar, voordat ik als prinses de poort zal openen voor de normale toeschouwers om de machtige artefacten van de Natars te lenen, zal er hier (als traditie) een post zijn met verschillende verwachtingen/progressie van dag 100.

Totdat het zondag is, ben ik benieuwd wat mijn lieve mensjes hier denken welke alliantie het meest gereed is om de artefacten te pakken; Wie zal er de meeste artefacten binnehalen? Wie zal tegen vallen? Zal er oorlog komen door de artefacten?
Wat denken jullie?!

Vanaf dag 100 zal ik elke dag een update plaatsen hoe de artefacten lopen, tot ik geen interesse meer heb :thumbdown:

Kus,
Mel


Eenhoorn met cupcakes. [Artefactenpost]

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب