عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 23 août 2016

Afwijkingen in Template

Afgelopen weken heb ik twee van mijn webpagina's volledig opnieuw opgebouwd in Joomla 3.6 (eerdere versie 2.5).
Daarbij heb ik ook een nieuw template aangeschaft, namelijk: http://ift.tt/1GdA6jC , welk template ik op beide websites gebruik met op beide websites dezelfde templateposities en dezelfde aanpassingen in het css bestand.

Toch zijn er verschillen in het uiteindelijke resultaat.

Het gaat om de webpagina's:

http://ift.tt/2bKWggQ

http://ift.tt/2btEssP

Het gaat om de positie van het veld: "Laatst gewijzigd: "
Op beide websites is dat ingesteld op de templatepositie "logo" (zie bovengenoemde website van het template voor een plattegrond van die posities.

Op genealogiewinschoten wordt dat op de juiste plek afgebeeld, op genealogiegroningen meer naar rechts.
Ook velden geplaatst op menupositie "menu" wijken op de pagina's onderling van plaats af.

Daarnaast wordt op de site Genealogiegroningen onderaan, vlak boven de voettekst, een korte lijn, met de breedte van de templatepositie "content", afgedrukt die daar m.í. niet hoort.
Soms verspringt gepubliceerde content, als het onterecht niet is gekoppeld aan een categorie, geheel tegen de linkerkant van het scherm, dus uit de templatepositie "content" naar de positie "sidebar1".

Er gaat bij Genealogiegroningen dus van alles mis met de werking van het template. Dat de wijzigingsdatum verkeerd staat en er onderaan een extra lijn staat, is zo erg niet. Maar er lijkt iets niet in orde en ik wil graag weten waar dat aan ligt.

Volgens mij niet aan het template, want dat heb ik nog eens opnieuw geïnstalleerd en is bovendien exact gelijk met het template op de andere site.

Hoop dat ik het probleem duidelijk genoeg heb omschreven.


Afwijkingen in Template

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب