عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 25 juillet 2016

windows 7 start niet op van 1TB schijf die in een chieftec snt-2131 backplane zit

Hallo,
ik heb 1 chieftec snt-2131 backplane in mijn computer zitten.
Zo kon ik mijn computer opstarten vanaf 3 verschillende harddisks op elke harddsik stond windows 7 bestuuringssysteem.
De grootste schijf waar vroeger windows 7 opstond was 640Gb.
Ik heb nooit problemen gehad om windows te booten van gelijk welke schijf ik opstarte.
Nu heb ik een 1TB schijf gekocht maar wanneer ik deze opstart vanuit chieftec snt-2131 backplane door HD 1 aankop aan te zetten dan wordt windows 7 niet opgestart windows boot niet op.
Wanneer de harde schijf gewoon in de computer zit werkt alles perfect alleen als deze in de chieftec snt-2131 backplane is gemonteerd wil windows niet opstarten.
Ook met verschillende sata poorten geprobeerd maar geen geluk.In google vond ik deze uitleg over de stroomtoevoer.

Bron:
These units are strange in that they supply multiple connectors for classic
IDE power connectors, but only one for SATA power connectors. I have
successfully and reliably run most drives by using only a single IDE power
connector, but when attempting to run Seagate 1TB drives, power requirements
became a real issue. Since I actually only hot-swapped out five Seagate 500GB
drives with Seagate 1TB drives, I was thoroughly confused as to why I could not
reliably start up all the drives. The solution, after much fiddling was to
connect an additional IDE power connector to the ST-2131 which was running three
Seagate 1TB drives. It would have been nice if the documentation for the unit
included a note as to why it is important to provide more than a single power
source
http://ift.tt/2aoK1st

Ik heb de IDE power connectors beide aangesloten maar nog niks windows wil niet starten van de 1TB schijf als de schijf gemonteerd zit in de chieftec snt-2131 backplane.Wat ik wel ondervond is dit wanneer de schijf van 1TB in de chieftec snt-2131 backplane is gemonteerd en ik probeer windows op te starten en ik starte de computer vlug 2 keer na elkaar op met 1 seconden er tussen dan boot wel windows op van de 1TB schijf die is gemonteerd in de chieftec snt-2131 backplane.Wat toch aangeeft dat het iets met stroom te kort moet hebben te zien.
Waneer je de computer vlug twee keer aan en uitzet bijft er nog een deel van spannig op de chieftec snt-2131 backplane zitten.De voeding is voldoende watt.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen ?
bedankt alvast.


windows 7 start niet op van 1TB schijf die in een chieftec snt-2131 backplane zit

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب