عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 24 juillet 2016

Vraag White screen of death na onvolledige update

Ik heb geprobeerd mijn site van Joomla! 3.5.1 naar 3.6 te updaten.Tijdens de voorafgaande akeeba backup stokte de backup twee keer, omdat de server onvindbaar was.Uiteindelijk gelukt, waarna de update startte. Rond 76% kreeg ik een melding (met AJAX er in, hoe stom van mij om dit niet goed te noteren). Weggeklikt, waarna de backend eerst bevroor, en vervolgens zowel front als backend op blank gezet werd.

Er is nog al wat documentatie over eenzelfde probleem bij de update naar 3.2, dus ik heb enkele dingen geprobeerd:

Het hernoemen van het remember.php bestand in de map plugins -> system -> remember heeft geen resultaat.

Andere oplossing geprobeerd, namelijk door in libraries map naar de legacy map te gaan, om daar het component bestand te hernoemen, maar ik heb geen component map in de legacy map zitten.

Vanuit de provider heb ik deze melding kunnen achterhalen:
FastCGI: server "/var/run/php-fpm/php54/php-cgi" stderr: PHP message: PHP Warning: mysql_close(): 2 is not a valid MySQL-Link resource in /sites/http://ift.tt/2a58MGd on line 143, referer: http://ift.tt/2a58xuq

Wanneer ik error_reporting bij mijn configuration.php op maximum zet krijg ik op de front en back end dit te zien:

Fatal error: Class 'JFactory' not found in /sites/http://ift.tt/2a676zh on line 46

Is dit alles op te lossen door een handmatige update er overheen te zetten? Dus een schone Joomla! 3.6 versie te downloaden, uit te pakken en via ftp over mijn huidige site te zetten?

NB, ik heb error_reporting weer op default gezet. Dit is een link naar mijn site.


Vraag White screen of death na onvolledige update

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب