عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 4 juillet 2016

Vraag Formule in Joomla module

Hallo, ik hoop dat ik hier de juiste oplossing vind aangezien Joomla 1.5 niet meer ondersteund wordt. Ik maak gebruik van een sportmodule, www.sportpoule.info. die punten kan toekennen aan voorspellingen. Met name nu met het EK een geweldige module. Enigste nadeel is dat het alleen werkt in Joomla 1.5. Vandaar dat ik hoop dat ik hier toch de oplossing kan vinden.
Nu wil ik hem ook graag gebruiken voor de Tour de France.
Heb de maker van het programma geprobeerd te traceren maar zonder resultaat vandaar dat ik het hier probeer

Deelnemers maken een voorspelling waarna ik in de backend de uitslag invoer en dan de punten toekent. De aantal punten kan ik zelf regelen.
Alles werkt naar behoren. Echter wil ik graag een aanpassing maken. Als ik een vraag maak "multiple list" kunnen de deelnemers meerdere antwoorden selecteren voor een vraag




vb:
Ik maak een vraag waarbij deelnemers 3 renners moeten selecteren die bij de top 3 eindigen. Deelnemers selecteren 3 willekeurige renners. Ongeacht de volgorde moeten de punten worden toegekend. De punten worden nu alleen toegekend als alle 3 antwoorden goed zijn terwijl ik graag zou willen dat als iemand 2 renners goed heeft, los van de volgorde, wel punten krijgt. Nu is dat dus niet het geval. In MS Excel zou het een formule zijn iets van van verticaal zoeken. zit het antwoordt er tussen is zoveel punten

Hoe en waar staan in Joomla zulke formules en wie heeft kennis met zoiets om een formule aan te passen?

Heb hier een topic gevonden over deze module. topic sportpool Straks kent iemand hem, dat zou wat zijn!


Vraag Formule in Joomla module

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب