عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 12 juillet 2016

Server einde

Nu de server is afgelopen is het tijd voor de terugblikken.
Laat ik aftrappen.
Allereerst wil ik mijn duals Kaki en Willow (in de eerste helft van de server) maar vooral Erica bedanken. Ik zal het wat dat betreft simpel houden: Zonder Erica was dit account echt niks geworden. :$
Na een half jaar niet gespeeld te hebben besloot ik een week nadat de server begonnen was aan te kloppen bij Ares om daar weer mee te spelen.
Ondanks de geringe tegenstand kunnen wij van Ares terugkijken op een leuke server met een mooie eindklassering in de aanvalsranking, waar een plek in de top 3 toch zeker mijn doel was.
Verder nog een bedankje aan Bread Bakery, die in de slotfase ons account overeind gehouden heeft in een periode waarin wij als spelers van Ares moeite hadden om actief te zijn.

Ook iedereen van Olympus bedankt voor de gezelligheid, zonder jullie was dit uiteraard nooit mogelijk geweest.
Net op de eerste dag van mijn vakantie is deze server afgelopen.
Ik ga jullie in een 'top-5' vorm meenemen door de server zoals ik die op Ares ervaren heb, waarin ik een kleine greep van de rapportjes nog eens deel (geloof me: het zijn er veel).


Spoiler



Spoiler



Spoiler



Spoiler



Spoiler

__________________________________________

Dit waren mijn persoonlijke hoogtepunten.
Ik ben benieuwd naar die van jullie.
Verder wens ik jullie een fijne zomer en wellicht zie ik jullie op S1!


Server einde

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب