عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 27 juillet 2016

Recente Artikelen eerst

Afgelopen maand heb ik Joomla een Upgrade gegeven, echter hierin kwamen nadien vreemde situaties voor.

Engelse taal was ineens aanwezig, deze heb ik nooit zelf geïnstalleerd.
Nu heb ik ineens een probleem met de volgorde van de artikel die ik heb geplaatst, dit laatste wat nooit eerder een probleem was.

Omdat je er geen omkijken meer na hebt, omdat alles normaal gesproken goed staat ingesteld, blijkt nu ineens wel een probleem op te leveren. Het kan zijn dat mijn instellingen niet correct zijn, dus ik plaats hieronder de instellingen.

Inhoud > Opties > Gedeeld

Volgorde categorieën > Meest recente eerst
Volgorde artikelen > meeste recente eerst
Datum voor sortering > Gepubliceerd
Paginering > Automatisch
Gegevens paginering > Toon
Speciale artikelen > Toon

Zoals ik al aangaf, kan mijn instellingen niet correct zijn, maar ik zou wel graag willen dat wat ik post aan artikelen dat deze weer gewoon op de eerste plaats komt te staan aan de front zijde.


Recente Artikelen eerst

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب