عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 3 juillet 2016

Probleem upgrade joomla op VPS geeft een permissie melding

Als ik in het backend van mijn Ubuntu 14.04 VPS klik op update Joomla naar nieuwste versie, krijg ik een foutmelding dat er iets niet in orde is met de permissies.

Mijn oplossing is dat ik eerst met chmod de permissies naar 777 zet, en dan lukt de upgrade wel en daarna zet ik de permissies weer terug naar de oude,

Kan iemand mij misschien vertellen welke permissies ik aan moet passen in het joomla backend zodat ik geen foutmelding omtrent de permissies krijg? Bijvoorbeeld moet de temp map meer permissies krijgen?

Zou het te maken kunnen hebben met het feit dat de owner van de Joomla bestanden anders is dan de op het VPS ingelogde user?


Probleem upgrade joomla op VPS geeft een permissie melding

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب