عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 18 juillet 2016

Probleem Tabellen met connecties uit database halen

In mijn website heb ik een review mogelijk (voor een bepaalde categorie) ingebouwd. Inmiddels ben ik er achter dat dit geen goede keuze is geweest.

Nu ben ik voor de review mogelijkheid een nieuwe website aan het maken.

Deze website, geupdate naar de laatste versies van alle software, met database waarin de data van de reviews staan. Deze heb ik gestript van wat niet is benodigd , content, menus, categorieën enz enz.

Nu ben ik met de database bezig waarin veel 'rommel' is achtergebleven.

Probleem is zodra ik nu op een onderwerp klik dat deze wanneer het onderwerp getoond wordt dit vergezeld gaat van data uit de oude website.

Ik denk dat het te maken heeft met de gegevens die in de database staan in de tabellen _finder_links. Deze heb ik al een keer leeg gemaakt met als gevolg dat de reviews niet meer bij de juiste content kwamen.

Is er een manier om dit niet handmatig te hoeven schonen want ik spreek over ruim 50 mb aan _finder_links?

Edit:
URL: http://ift.tt/29IURpf


Probleem Tabellen met connecties uit database halen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب