عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 12 juillet 2016

Informatievoorziening vanuit Crew mbt bugs, fixes etc

Avond,

Geen melding over een bug, wel over de afhandeling ervan en informatie die spelers vanuit de crew hier krijgen. Het is geen aanval (al is het spelletje daar wel op gebaseerd) maar wel iets waar ik van denk dat de crew het eens goed moet lezen en zich moeten bedenken dat vele discussies niet nodig zijn als de juiste informatie tijdig en op de juiste plek wordt neergezet.

De laatste update heeft een aantal bugs, net als zo vaak... Van alle bugs worden hier een aantal gemeld en een aantal zijn ook niet eens bekend.

Ik vraag me dan af, als op andere domeinen al bijna een hele dag de melding staat dat ze vanaf vandaag op een beperkt aantal servers de volgende update die deze bugs verhelpen al aan het testen zijn en deze op de 18e op elke server doorgevoerd worden (mits bugs verholpen) waarom deze informatie hier niet gedeeld wordt?

Dit is namelijk niet de eerste keer want als ik de topics van enkel 2016 naast elkaar leg zie ik ook heel opvallende dingen:

Update Kraken is in NL op 07.07 doorgevoerd? Ik kan het alleen zien aan de datum waarop het bericht op AF is gepost door de crew. Ik zou het iemand kunnen vragen, maar de datum zal wel kloppen.

Als ik de omschrijving (.de forum) zo zie is dit op 30.06 een global update geweest die al op 27.06 op een klein aantal servers is doorgevoerd. Hieruit zijn voor 30.06 ook al een aantal meldingen gedaan dat er bugs in zitten...

Zou bijna denken dat het echt een stel malloten zijn. Een versie op 27.06 uitbrengen waarvan bekend is dat er bugs in zitten. Deze op 30.06 global maken en dan op 07.07 alsnog op .nl servers uitrollen?

Dit is volgens mij vragen om problemen en ik weet niet of de crew zelf wel voorgelicht wordt of van tevoren dit soort info krijgt? Logica hierin is in ieder geval ver te zoeken...


Informatievoorziening vanuit Crew mbt bugs, fixes etc

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب