عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 17 juillet 2016

e-Card extensie verstuurd spam

Hallo Joomla-collega's, ik ben 63 en nieuw op dit Forum, helaas te weinig bezocht. Ik heb nog steeds Joomla 1.0 met de zelfgebouwde website www.zeelandzon.nl Ik heb upgraden niet aangedurfd, omdat je bang bent om je inhoud te verliezen.
Vraag:
Ik ben door mijn provider geattendeerd op groot misbruik/SPAM van mijn ecard-functie, waarover zij klachten ontvangen..
Als ik morgen geen plan heb om dit op te lossen sluiten ze mijn website af, ben ik alles kwijt.
Ik ben gaan zoeken en vond de ecard-extensie onder mijn Zoom Media Gallery-component onder instellingen-weergave. Die staat op not writable waardoor wijzigingen niet worden opgeslagen en het probleem niet wordt verholpen..
Instellingen :
configuration file is :
stylesheet files are :
FTP configuration file is :
Not Writable
Not Writable
Not Writable

Heeft iemand een veilige aanwijzing of oplossing?
Het moet een ernstig probleem zijn want de provider dreigt echt met afsluiten.

Ik kreeg vrijdag dit bericht:
Zoals telefonisch gemeld wordt de functie op uw website die ecards verstuurd misbruikt voor het versturen van spam en dient u deze functie aan te (laten) passen zodat deze niet meer zo makkelijk misbruikt kunnen worden. 1 van de opties hiervoor is het toevoegen van een Captcha aan het versturen van ecards (http://ift.tt/1SWML0B ) een andere optie is het verwijderen van deze functie van uw website tot u dit beter tegen misbruik heeft beveiligt.

Telefonisch hebben we afgesproken dat u voor dinsdag actie gaat ondernemen voor het oplossen van het spamprobleem en dat u maandag aan gaat geven welke stappen u ondernomen heeft om dit probleem in uw website op te lossen.

Dank voor snelle suggesties en aanwijzingen.

mvg. Johan


e-Card extensie verstuurd spam

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب