عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 23 juillet 2016

Database opschonen met backup?

Hikashop laat blijkbaar een boel achter in de database wanneer je deze in de backend met alle modules en plugins verwijderd.

Tenminste, daar ga ik vanuit, want ik heb Hikashop wel eens eerder verwijderd en daarna weer geïnstalleerd, en toen stonden al mijn gegevens er meteen weer in. Dat betekent dat het dan nog in de database stond, toch?

Ik heb er een hekel aan om in de database te gaan wroeten, want ik ben altijd bloednerveus en bang dat ik iets verkeerd doe.

Dus als mijn vermoeden juist is dan had ik het volgende bedacht:

Hikashop met alle modules en plugins uit de backend verwijderen
Akeeba backup doen
De site via kickstart weer herinstalleren

en dan twee opties:

Bij herinstallatie oude databasegegevens verwijderen (maar ik kan mij niet herinneren of dat net zoals bij een nieuwe installatie dan gevraagd wordt)

Of een compleet nieuwe database aanmaken om daar de backup installatie in te doen.

Is dit mogelijk, of denk ik dan weer te simpel?


.


Database opschonen met backup?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب