عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 9 juin 2016

Vraag [Categorie blog] Aanpassen weergave "#links"

Ik gebruik voor www.hobbrunssum.nl een categorie blog op de pagina "Welkom". Ik heb ingesteld dat er 6 intro-artikelen weergegeven kunnen worden.
De overige artikelen worden daarna als links weergegeven onder het laatste artikel. Dit is vastgelegd in de welbekende "#Links" instelling van de categorie blog.

Nu wil ik de artikelen die als link onderaan geplaatst worden eigenlijk op een aparte pagina als een soort archief weergeven. Wat zijn hiervoor de mogelijkheden?

Ik heb nu de mod_lca extensie in gebruik, maar daar ben ik niet heel tevreden over. Ik kan daar namelijk niet aangeven dat hij in de mod_lca extensie alleen artikelen moet weergeven die niet als intro-artikel op de welkom-pagina staan.


Vraag [Categorie blog] Aanpassen weergave "#links"

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب