عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 28 juin 2016

Protostar - 20px

Dag, ik zal bij voorbaat iedereen hartelijk bedanken voor alle mogelijk geboden hulp. Ik zal het nodig hebben.Ik ben een beginner en doe in het dagelijks leven erg weinig met websites. (ben IT-er) Ik werk voor een klein maar populair bedrijf dat bezig is alles naar de cloud te verplaatsten. We hadden lokaal een Website in een CMS. Door strategische beslissingen heb ik de website-content overgenomen in een hernoemde kopie van de Protostar-template.
Ik ben al even bezig om het hele systeem (i.e. Bootstrap, template.css etc. te bestuderen. Ik heb inmiddels een USER.CSS om daarin de nodig aanpassingen (overrides) te doen.
Nu is mijn grote vraag: De website die ik probeer na te bouwen heeft geen marges rondom de container (20px). Ik kan ze maar niet weg krijgen in de Protostar copy. Kan iemand mij vertellen hoe ik de 20px van de .container teniet kan doen of overriden... Ik kan het echt niet vinden. ZoOals gezegd ontzettend veel dank voor alle eventueel geboden hulp.


Protostar - 20px

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب