عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 1 juin 2016

Probleem Het laatste verzoek is geweigerd omdat het een ongeldig veiligheidsteken bevat

Op Synology NAS installatie poging Joomla gedaan, maar bij laatste stap verschijnt melding "Het laatste verzoek is geweigerd omdat het een ongeldig veiligheidsteken bevat. Vernieuw de pagina en probeer het opnieuw."
De database heb ik al eens gemaakt voor de installatie, maar ook Joomla zelf laten maken, resultaat blijft hetzelfde.
Ook verwijderen database helpt niet.
Database staat in MariaDB en kan ik bewerken met phpMyAdmin.
Ik heb een gebruiker ingesteld (geen root) met bijna alle rechten op de Joomla database, zoals beschreven in de handleiding.
Tijdens de installatie staat "localhost" als host ingesteld, dat is standaard zo.
Er werd al gesuggereerd als je index.php op het eind van de regel in adresbalk weghaalt en dan de pagina ververst, zou het probleem zijn opgelost.
Maar hier niet.
Hoe los ik mijn probleem op?


Probleem Het laatste verzoek is geweigerd omdat het een ongeldig veiligheidsteken bevat

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب