Ik zou graag zien dat de awards aanvaller, verdediger en ondersteuner van de dag terug worden gedraaid naar de hoeveelheden eenheden die je daadwerkelijk hebt verslagen.
Dit is laatst aangepast door die awards nu te baseren op het aantal behaalde gp.
Maar inno heeft nu gemeend de scherpzinnigheid van de goden te moeten invoeren en die aan bepaalde groepen te moeten aanbieden (lees grootgoudgebruikers) waardoor het aantal behaalde gp wordt verdubbeld maal 4
De awards zijn dus nu in principe alleen maar meer te winnen door de grootgoudgebruikers die deze nieuwe scherpzinnigheid gratis bij hun goudaankopen krijgen aangeboden.
De awards aanvaller van de dag of deffer en ondersteuner van de dag hebben nu totaal hun glans verloren en is alleen nog maar te verdienen door een select groepje mensen die veel goud koopt.
Inno wilde de kloof tussen niet gebruikers en gebruikers verkleinen maar ze bereiken hiermee juist het tegenover gestelde ze maken de kloof alleen maar groter.
Vroeger was je als speler trots als je een "stoeptegel" won, loon naar werken, maar het evenwicht is nu weg doordat je deze awards tegenwoordig dus met die nieuwe scherpzinnigheid alleen maar meer kan kopen!!
zal het grote veranderingen mee brengen?
Ja en nee
Ja: de persoon met de meeste gp behaald op 1 dag hoeft dus niet de winnaar te zijn van de dagawards
Nee: het was in het verleden ook zo dat de awards hierop waren gebaseerd
is het fraude gevoelig nee.
is dit idee eerder voorgesteld nee
Dit is laatst aangepast door die awards nu te baseren op het aantal behaalde gp.
Maar inno heeft nu gemeend de scherpzinnigheid van de goden te moeten invoeren en die aan bepaalde groepen te moeten aanbieden (lees grootgoudgebruikers) waardoor het aantal behaalde gp wordt verdubbeld maal 4
De awards zijn dus nu in principe alleen maar meer te winnen door de grootgoudgebruikers die deze nieuwe scherpzinnigheid gratis bij hun goudaankopen krijgen aangeboden.
De awards aanvaller van de dag of deffer en ondersteuner van de dag hebben nu totaal hun glans verloren en is alleen nog maar te verdienen door een select groepje mensen die veel goud koopt.
Inno wilde de kloof tussen niet gebruikers en gebruikers verkleinen maar ze bereiken hiermee juist het tegenover gestelde ze maken de kloof alleen maar groter.
Vroeger was je als speler trots als je een "stoeptegel" won, loon naar werken, maar het evenwicht is nu weg doordat je deze awards tegenwoordig dus met die nieuwe scherpzinnigheid alleen maar meer kan kopen!!
zal het grote veranderingen mee brengen?
Ja en nee
Ja: de persoon met de meeste gp behaald op 1 dag hoeft dus niet de winnaar te zijn van de dagawards
Nee: het was in het verleden ook zo dat de awards hierop waren gebaseerd
is het fraude gevoelig nee.
is dit idee eerder voorgesteld nee
Gameplay terug draaien awards aanvaller van de dag deffer van de dag