عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 20 juin 2016

Functionaliteit Spelers evenwaardig maken aan allianties

Ik denk er al lang over om dit idee eens voor te stellen.

Namelijk dit spelers en allianties evenwaardig worden. Op deze manier dan.

Je kan spelers als vijand/BG markeren op de kaart (automatisch), dus zoals je als leider in een alliantie kunt, gaan naar bondgenootschappen en dan markeer die of die als vijand/ Zend naar die of die een BG-verzoek, dan kan je dus bijvoorbeeld in de markt op geen vijanden(dus zowel de allianties als spelers) uitsluiten. Maar niet alleen zo, ook dat je zelf voor je alleen een alliantie als vijand kunt markeren, ook al is die alliantie geen vijand van de ally.

Voorbeelden

Ik ben speler A
Mijn vijanden zijn
Spelers B en C
Allianties aA en aB
Mijn bondgenoten/vrienden zijn
Spelers D en E
Allianties aC en aD

De bondgenoten/vrienden van mijn ally zijn
Speler
Alliantie aC
De vijanden zijn
Allianties aA en aE

Als ik dan op de markt geen vijanden doe kunnen de volgende allianties en spelers deze niet zien
Spelers:B en C
Allianties: aA, aB en aE

Nog een tweede deel waar dit kan gelijkgetrokken worden

Dat je bij het berichten systeem ook kan kiezen voor stuur een bericht naar al mijn bondgenoten, zoals je nu kan met je eigen ally indien je dit recht gekregen hebt. Zodanig dat je niet iedere speler van een bevriende ally moet opslaan in een lijst en controleren of die er nog in zit.

Ik denk dat deze dingen geen probleem kunnen vormen



Een andere manier van communicatie gelijktrekken is dit, een nieuw "forum" waar je spelers kan toevoegen, waar dus je eigen alliantie niet persé zicht op heeft al kan je er wel allianties aan toevoegen

Dit zou willen zeggen om met de zelfde spelers en allianties te werken dat ik dus een "forum" kan creëren waar ik dus
Spelers D en E
Allianties aC en aD
aan zou toevoegen, wat dus een tweede "allyforum" is, dit zou dus volledig hetzelfde werken, maar dit kan ook met spelers en de geheimen van de ally die ook de BG niet moeten zien, kunnen dus bewaard blijven en mijn pBG kan gerust een vijand hebben die bij mij in de ally zit en deze hoort niet op voorhand te weten wanneer zijn vijand hem gaat proberen te veroveren, terwijl bondgenoten dit weten.

Ik weet dat bovenstaande wel een grote veranndering aanbrengt, maar zou het toch graag zien gebeuren.

Grotendeels kan bovenstaande echter gedaan worden als de tweede deel gedaan wordt+dat je wanneer je naar meerdere personen stuurt en iemand antwoordt je kan aanvinken dat dit naar alle ontvangers gaat.


Of dit al eerder is voorgesteld, dan toch niet in de periode dat ik op het forum zit


Functionaliteit Spelers evenwaardig maken aan allianties

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب