عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 23 juin 2016

Functionaliteit Forum beheer op de mobiele versie

Bij zo goed als alle allianties waar k bij heb gezeten ben ik de forum beheerder geweest. Ik heb dat eigenlijk altijd wel de leukste positie gevonden bij een alliantie (of zoals bij tribal wars, wat ik vroeger nog meer gespeeld heb, en stam). Nu ben ik nog niet zo lang geleden weer gaan spelen en heb bij de alliantie die ik joinde het balletje weer op gegooid omdat ze daar nog iemand voor zochten. We waren op een gegeven moment weer wat verder, en hadden ondertussen natuurlijk aardig wat besproken en dus ook topics staan die niet per se tot het der tijd op het forum rond hoefden te spoken. Ik was niet thuis maar hield het allemaal via de app wel aardig in de gaten. ik had zo alles wel op orde in mijn dorpje en besloot dat het tijd was om even het forum bij te werken zodat het er allemaal weer strak bij zou komen te staan. Maar dat gaat dus niet via de app, ik kan bijvoorbeeld ook geen reacties aanpassen ofzo. Nou is mijn vraag: waarom eigenlijk niet? Het forum van de browserversie ziet er aardig hetzelfde uit, alleen staan er daar voor mij nog wel wat extra "forumbeheer knopjes" bij. Het forum beheren is toch juist iets wat je in de extra beetjes tijd die je over hebt (in de bus bijvoorbeeld) kunt doen?

Daarom wou ik graag als idee willen voorstellen om de forum beheer mogelijkheden ook voor de app beschikbaar te maken.

ps: Ik ben geen leider of oprichter bij ons dus ik ben er eigenlijk niet van op de hoogte of dat die functies het wel allemaal doen, maar het profiel en imago van een alliantie zo af en toe en beetje op te vrolijken is bijvoorbeeld ook prima tijdsbesteding voor in de bus ofzo.

hopelijk ben ik hier origineel mee, ik heb het verder niet kunnen vinden bij de rest van de topics hier :p

groetjes,
Wim


Functionaliteit Forum beheer op de mobiele versie

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب