عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mardi 3 mai 2016

Vraag Bouwrij omzeilen

HoiHoi,

Ik heb al een tijdje geen grepolis meer gespeeld dus ik kom eigenlijk even vragen of het wel klopt wat ik allemaal kan doen of dat het misschien een bug is.

Het punt is dat je gebouwen die minder dan 5 minuten duren om te bouwen je instant kan bouwen en waarbij je dus niet die 5 minuten moet wachten. Klopt het dat je ook in de wachtrij, niet op de eerste plaats zo'n gebouw kan laten bouwen en meteen verkorten? Er staan nu dus 5 gebouwen in mijn wachtrij en het 6e gebouw kan ik zomaar verkorten en instant bouwen. Nu vind ik dat niet erg, maar ik wilde graag even controleren of het effectief zo hoort te werken.

Zoja, is hier een redenatie achter? En kan je het ook voor een gebouw, waarvoor je eerst gebouw X en Y moet hebben uitgebouwd, als deze nog daarvoor in de wachtrij staan? Om zo de gebouwvoorwaarden te omzeilen? Of werkt het niet helemaal zo?

Groetjes,
Robin


Vraag Bouwrij omzeilen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب