عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 22 mai 2016

Vanguard [Alliantie]

Vanguard

Iets over mezelf:

Ik ben Aepje, na jaren niet gespeeld te hebben kreeg ik een bericht in mijn inbox dat er een nieuwe server startte met een nieuw eindspel. Dit wekte zodanig mijn interesse dat ik het toch weer eens moest proberen. Na jaren speedservers te hebben gespeeld (met toen een overschot aan tijd) ben ik nu van mening dat ik met een onregelmatige job daar niet meer aan toe kom. Vandaar de keuze voor een normale server.

Nu iets over de alliantie:

Naam: Vanguard
Recruiters: Aepje (ikzelf)
Regio: Zuid-Oost (+,-)
Regels: Ik verwacht van een ieder die joined een volwassen en open houding. Hoe de alliantie verder draait wordt naarmate de tijd verstrijkt ingevuld door de spelers. Ik ben van mening dat als je de kar wilt trekken je dat niet alleen kan of hoeft te doen (laat staan willen).
Eisen: Deze lijken een beetje op de regels maar zullen veranderen naarmate de server groeit, ook dan zal de alliantie groeien en komen er eisen m.b.t. populatie, gevechtstroepen, motivatie etc. Nu is het nog te vroeg in het spel om dergelijke eisen te stellen.

Kort samengevat:

Ben jij die speler die wij zoeken? Ben je een teamplayer en zie jij een uitdaging om in het zuid-oosten een alliantie op de kaart te zetten die zich kan meten met de top?

Twijfel dan niet langer en zoek ons op ;)

Heel veel succes!


Vanguard [Alliantie]

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب