عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 8 mai 2016

Nieuwe melding geen verdubbeling positief effect op spreuken bij gebruik democirtus

Ik weet niet of anderen dit ook ervaren maar de afgelopen week heb ik niet 1x een verdubbeling van een positieve spreuk gezien op mijn stad met democritus.
ik heb de held op lvl 15 en daarmee een 50% kans op een verdubbeling.
dagelijks zet ik op betreffende stad een stadsbescherming en in het begin in de opbouw heb ik ook gebruik gemaakt van rop der oceaan en bevolingskgroei en tevens enkele troepenversterkingen van eiland opdrachten ingezet.
niet 1x kwam hier dus een verdubbeling van het effect uit.
dit lijkt mij dus een bug.

ps de wereld waar ik dit ervaar is Olympia
daarnaast enkel aanwezig op naxos maar daar enkel vandaag 1x een scherpzinnigheid geactiveerd op democritus, geen verdubbeling. maar dat is te weinig om op te oordelen.


Nieuwe melding geen verdubbeling positief effect op spreuken bij gebruik democirtus

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب