عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 30 mai 2016

N.A.P met Crazy Froggie

Beste strijders van Sparta,

Normaliter kennen jullie mij als de reporter van de Grepolis Times of als een gewone speler IG, maar deze keer spreek ik jullie toe als een persoon achter het scherm. Een persoon die vrienden, vriendinnen en familieleden heeft.

Net zoals bij mij, is er achter het account van één van de leiders van de grootste allianties van Sparta (Crazy Froggie), ook een persoon. Deze persoon heeft onlangs RL problemen gehad. Je kan kisame 1 altijd contacteren voor meer informatie, ik ben namelijk niet van plan alles hier openbaar te zetten.

Wat ik graag wil voorstellen is om vanaf nu geen KOLO's meer te versturen en/of KOLO's te plannen. Aan jullie de keuze of jullie dit willen doen of niet.

Vooraleer er bepaalde discussies komen:
-VM aanzetten
-RL > Spel

Beiden argumenten kloppen. Hij kan zijn VM aanzetten én RL is belangrijker dan het spel, dus waarom zou hij zorgen maken om het spelletje?
Tjah, daar kan ik alleen mijn argumenten op geven.

-Elke steun, ongeacht waar en hoe, is altijd zéér aangenaam en kan de persoon in kwestie gelukkiger maken.
-Als RL toch belangrijker is, dan kunnen wij onze overname-behoeften even kalmeren en aan het RL van CF denken en hem steunen door zijn steden juist niet over te nemen.

Uiteindelijk ligt de keuze bij jullie zelf.
Gelieve dit topic niet te bevuilen met discussies en/of argumenten waarom je hem wel zou aanvallen, gebruik dit topic eerder om een andere mede-speler van Sparta sterke te wensen.

Bij deze doe ik dat ook: Veel sterke gewenst CF!

Met vriendelijke groeten,
Niels


N.A.P met Crazy Froggie

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب