عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 26 mai 2016

JCE keuzelijst formaat aanpassen

Goedendag lezer,

In een website is het van belang voor de responsieve weergave dat met JCE er een div geplaatst word met een specifieke class en in de div zou eigenlijk weer een div geplaatst moeten worden.

Nu kan ik met een extra css bestand via stylen wel instellen dat een div een aangepaste class krijgt maar ik kan niets in die div plaatsen behalve tekst of een afbeelding.

Is er een mogelijkheid om ergens in JCE aan te geven dat hij doet wat ik wil?
Bijvoorbeeld de uitvoer van de DIV container, kan ik daar ergens een class aan toevoegen?

En ja, ik weet dat het ook kan door in de code dit te doen maar diegene die moet gaan werken met de website weet amper aan hoe JCE werkt en dat is in dit geval dus geen optie.

Alvast bedankt voor het lezen,
Arjan


JCE keuzelijst formaat aanpassen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب