عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 14 mai 2016

Gameplay alliantie/bondgenoten/geen vijanden filter marktplaats

voorstel
mijn voorstel is om een filter te maken voor leden van de alliantie, bondgenoten en geen vijanden bij het zoeken van een aanbod bij de marktplaats.

details
dit zou hetzelfde werken als het grondstof filtersysteem dat we nu bij de marktplaats hebben, het liefst ernaast (op het moment is er geen ruimte voor, maar als het 'maximale levertijd instellen' balkje boven het 'maximale verhouding instellen' balkje komt te staan past het misschien wel.

misbruikpreventie
ik zie hier geen misbruikopties in, als die er wel zijn, zou ik het graag horen in de comments.

plaatjes/voorbeelden
sorry, ik weet niet hoe ik dit kan maken

samenvatting
ik denk dat dit een verbetering aan het spel wordt vanwege de volgende redenen:
1. op het moment moet je een alliantie-trade tussen de lijst zoeken als je er 1 wil, wat soms erg lastig is
2. dit stimuleert de handel binnen allianties en bondgenootschappen
3. als een vijand 'voor iedereen' invoert bij zijn aanbod, dan kan je met een vijand ruilen zonder dat je het doorhebt.
4. als je veel grondstoffen hebt en ze aan je alliantieleden wil geven, dan moet je de spelers informeren dat je aanbod op de markt staat, want de kans is klein dat ze deze tegen zullen komen op de markt, of dat ze doorhebben dat je van zijn alliantie hebben. een andere optie is vragen: 'wie wil er grondstoffen'. maar wachten op een reactie duurt soms wat langer, en tegen de tijd dat je deze reactie zelf hebt gelezen is het misschien al niet meer nodig.
5. er zitten geen nadelen aan toch?

hoe denken jullie hierover? en is dit al ergens gesuggereerd? ik heb het forum doorgekeken, maar misschien heb ik het gemist.


Gameplay alliantie/bondgenoten/geen vijanden filter marktplaats

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب