عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 26 mai 2016

Afscheid Yurg

Beste Forumgebruikers,

Sinds December 2009 heb ik deel uitgemaakt van een geweldige groep mensen die dit spel draaiende houden. In deze tijd heb ik functies vervuld op het forum (moderator en forum admin) en in het spel (multihunter). De afgelopen jaren heb ik veel plezier gehad, heb ik leuke en minder leuke ervaringen gehad. Ik heb het spel en de community zien veranderen en heb geprobeerd mij hier zoveel mogelijk op aan te passen. Als je besluit te stoppen met het spelen van het spel kom je uiteindelijk op een punt dat er een te grote afstand ontstaat tussen jou en de community. Ik heb het gevoel dat dit punt is bereikt. Dit, samen met het gebrek aan tijd, hebben mij doen besluiten te stoppen.

Ik wil deze ruimte graag nog gebruiken om mensen te bedanken die in deze tijd veel hebben betekend voor mijn crewschap:
  • Lightsun: Een geweldige moderator die volledig terecht gepromoveerd is naar Forum Admin, iemand die als geen ander de balans kan vinden tussen orde houden en mensen tevreden houden. Ik weet zeker dat iedereen nog veel plezier kan beleven met hem als Forum Admin. Lightsun, bedankt voor de gezelligheid, jouw meningen en de momenten dat je me moest trappen omdat ik niet deed wat ik zou moeten doen. Veel succes en plezier met het forum!
  • Sledge & Tovenaar: Bedankt voor de ruimte die jullie ons hebben geboden om het forum op een, naar mijn mening, juiste manier te onderhouden. Ik hoop dat iedereen nog veel plezier beleeft aan het forum.
  • Alle mods: Alle mods bedankt voor het werk wat jullie gedaan hebben en nog steeds doen. Zonder jullie kon ik niet veel doen. Bedankt voor de feedback die jullie constant hebben gegeven en ik hoop dat jullie nog lang plezier beleven in het lezen van het forum.
  • De crew: Iedereen in de crew: Jullie zijn toppers! Jullie steken tijd in het spel, zodat anderen plezier kunnen beleven zonder zich te druk te maken over onder andere valsspelers en beledigingen.
  • Tyl: Bedankt voor de gezellige tijd in de crew. Toen we samen FA werden hebben we elkaar veel geholpen, daarvoor nog bedankt.
  • Alle forumgebruikers: Last but not least, iedereen die gebruik maakt/heeft gemaakt van het forum. Vergeet niet dat jullie zijn de mensen die het forum maken, wij kunnen alleen proberen alles in goede banen te leiden, maar uiteindelijk zijn jullie de mensen die het forum gezellig houden. Ik hoop dat jullie nog lang plezier kunnen hebben van het forum!

Ik wens iedereen veel succes in zowel het spel, het forum als het echte leven!

Vaarwel,

Yurg

Reageren kan hier.


Afscheid Yurg

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب