عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 2 mars 2016

Vraag Grepolis Ontdekken

Beste,

Ik ben een Browser gamer, die ongeveer 3 maanden geleden Grepolis heeft gevonden. ik heb al heel wat over het spel geleerd maar heb toch het gevoel dat ik heel wat mis. Daarom maak ik deze forum aan om op zijn minst antwoord te krijgen op mijn vragen. Maar het hoofddoel is toch wel om van jullie veteranen te horen hoe en wat...

Daarom wil ik jullie vriendelijk verzoeken om mij jullie info te vertellen dat jullie hebben opgedaan in de afgelopen jaren dat jullie dit spelletje spelen (dit mag best uitgebreid zijn).

Trouwens ik speel nu op Sparta, dus belegering is hier actief.

Als eerste heb ik hier al een paar vragen waar ik sowieso antwoord op wil:

1. Wat is handiger om te gebruiken, biremen of branders? Ik weet dat branders slomer zijn dan biremen maar als ik even naar de simulator kijk, zie ik dat als bijv. de aanvaller aanvalt met 200 VS, en je verdedigd met 200 branders, uiteraard beide vloten volledig de bodem in gaan. En als je verdedigd met 200 biremen dat alle biremen dan zinken maar dat je maar 153 VS laat zinken... (ervan uitgegaan dat er geen eventuele spreuken op de aanvallende/verdedigende vloten is geplaatst). Ook zijn de branders goedkoper en sneller om te maken, dus waarom wordt het zo weinig gebruikt dan?

2. Wat is het handigste om te nemen van de dagelijkse beloning? GS, gunst of een random iets.

3. Wat is handiger om te nemen normale transport schepen of snelle? Ik zelf heb begrepen dat de 'vrije inwoners' een zeer belangrijk aspect zijn in dit spelletje, dus waarom zou je de snelle transport boten pakken als je zo veel meer troepen in de normale boten kunt zetten?

4. Wat moet ik onderzoeken in mijn acedemie?
-voor een land-off stad
-voor een land-deff stad
-voor een zee-off stad
-voor een zee-deff stad
-voor een manticoren stad
-voor een harpij stad
-voor een kolo stad
-voor een neutrale stad

5. Tot hoever moet ik al mijn gebouwen upgraden in de betreffende steden:
-voor een land-off stad
-voor een land-deff stad
-voor een zee-off stad
-voor een zee-deff stad
-voor een manticoren stad
-voor een harpij stad
-voor een kolo stad
-voor een neutrale stad

6. Bestaat er iets zoals een ideale aanval formatie dat je altijd in je steden hebt liggen? (exclusief manticoren etc.)

7. Bestaat er iets zoals een ideale deff formatie dat je altijd in je steden hebt liggen? (exclusief hondjes etc.)

8. Welke speciale gebouwen moet ik nemen? Badhuis dat zeker, alleen aangezien een toren bij belegering alleen maar in je nadeel werkt moet ik kiezen tussen de orakel en het godenbeeld. Maar ik kom er maar niet uit:/



Alvast erg bedankt voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

Ward TNT


Vraag Grepolis Ontdekken

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب