عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 10 février 2016

Vraag Spreuken op aanvallen en gedeelde verbinding

Beste forumgebruikers,

Ik krijg momenteel enkele aanvallen binnen. Ik wil hier natuurlijk wijsheid/razernij/noem het maar op op inzetten maar dit kan niet aangezien ik door de gedeelde internetverbinding met Lepla (zie wereld Pella) geen interactie kan begaan met de speler die mij momenteel aan zit te vallen.

Mijn vraag is dan ook, waarom is dit zo? Hoort dit? En kunnen we dit mogelijk aanpassen (dan zal ik hierover een post maken op het ideeénforum). Wellicht kan iemand mij uitleggen wat voor misbruik ik kan begaan door een spreuk in te zetten op een aanval die op mij loopt terwijl gedeelde internetverbinding loopt.

Dus mijn vraag is eigenlijk wat jullie hiervan vinden, ik vind het persoonlijk een beetje te ver gaan aangezien ik word aangevallen en dus ook niet de keuze maak om een interactie met de desbetreffende speler aan te gaan waardoor de gedeelde verbinding regels hiervoor niet zouden moeten gelden.

Mvg,
Alpel


Vraag Spreuken op aanvallen en gedeelde verbinding

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب