عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 11 février 2016

Vraag #sp-top-bar kleur wijzigen helix3

Beste mensen,

Allereerst mijn complimenten voor dit forum en de kennis die hier aanwezig is.
Ik heb hier inmiddels al een hoop kunnen leren door alleen maar te lezen en diverse zaken uit te testen.
Nu ben ik een website aan het bouwen mbv helix3 en loop tegen het volgende aan.

Ik wil graag de kleur van de #sp-top-bar wijzigen maar daar loop ik even vast.
Firebug verwijst helaas niet naar een CSS bestand maar ( in mijn geval ) naar /zvbts/ ( regel 36) waarbij zvbts de naam is van de map die ik lokaal heb aangemaakt. ( xampp/htdocs/zvbts)
De site heb ik nog lokaal staan maar dat zal duidelijk zijn.
Om te testen of het aan mijn installatie ligt heb ik Joomla en Helix3 ook op een andere machine geinstalleerd en daar het zelgde verschijnsel.

Ter verduidelijking: http://ift.tt/1EDdN4b

Nu kun je in de template manager kiezen uit 4 presets vwb hoofdkleuren maar ik ben dus op zoek naar het bestand of bestanden waar dit gedefinieerd wordt.

Hopelijk kan een van jullie me op weg helpen.

Alvast dank en uiteraard: een vriendelijke groet :-)

Rex


Vraag #sp-top-bar kleur wijzigen helix3

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب