عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































dimanche 14 février 2016

Regenbogen en Glitters

Stervelingen,

Ik heb door mijn lange haren mogen vernomen dat A.O.P.+C een oorlogsverzoek heeft aangenomen van Heil. Een dappere zet om de allianties 1 en 2 tegen elkaar te zetten.
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind het spannend; toch houd ik jullie graag op de hoogte hoe het gaat verlopen. Mijn eenhorns zijn al op de daken gesprongen om de nodige informatie mee te krijgen, de Regenbogen zijn al verspreid over de gehele server.
Ik wens beide veel succes! dat er iets moois uit kan komen met veel glitter en hoe kan ik het mooier zeggen dan hoe de Koning van A.O.P.+C het zegt: Met veel vuurwerk.

Nog even het weerbericht: vuurzeeën met een kans op verbrande Graanoogst, aan beide kanten.

Kusjes en het gaat jullie goed,
Melanie


Regenbogen en Glitters

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب