عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































vendredi 19 février 2016

Probleem Kan wachtwoord niet wijzigen

Ik wilde weer inloggen op mijn website maar om de één of andere reden kent hij mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer. Contact opgenomen met helpdesk hostingbedrijf en die konden mij wel de gebruikersnaam geven. het vreemde hiervan was dat de gebruikersnaam die ze me gaven altijd mijn wachtwoord was. Nu ben ik met behulp van dit forum belandt in mijn php admin en kon ik de gebruikersnaam weer aanpassen. Ik wilde dus ook het wachtwoord aanpassen, (daar stond nl een heel vreemd wachtwoord van 60 tekens die ik niet heb bedacht),in mijn eigen wachtwoord. Dit opgeslagen en weer een poging gedaan om in te loggen. Gebruikersnaam is goed maar wachtwoord pakt hij niet. Als ik dan mijn wachtwoord wil opvragen middels een verificatiecode krijg ik de volgende melding;Opnieuw instellen van wachtwoord mislukt: Een supergebruiker kan geen herinnering van het wachtwoord aanvragen. Neem contact op met een andere supergebruiker of gebruik een alternatieve methode.
Ik weet dus niet meer wat ik moet doen. Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem? Alvast bedankt!


Probleem Kan wachtwoord niet wijzigen

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب