عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 18 février 2016

Probleem Downloads meegeven met Product

Hallo iedereen,

Ik loop op het moment stage en zit met een probleem, waarvan ik denk dat het redelijk makkelijk op te lossen is. Toch stel ik jullie voor de zekerheid deze vraag omdat ik het belangrijk vindt dat alles in orde is voor het bedrijf waar ik voor bezig ben.

Het bedrijf waar ik nu stage loopt heeft een webshop, die gebruikt maakt van de virtuemart plugin/extension. Mijn baas heeft als opdracht gegeven dat ik het zo doe dat je als je een product koopt erbij software kan downloaden. Alleen die software komt alleen bij het gekochte product. Dus ik kan niet gewoon maar een paar links neerploppen en klaar ermee zijn. Je moet dus een account registreren (die functionaliteit is er al), daarmee koop je een product, en dan moet er zo software gedownload kunnen worden. Een idee is het om het met de Orderbevestiging te sturen maar dan kunnen ze die link doorsturen, en heb ik geen idee hoe je voor een specifiek product dat zou kunnen instellen, verder heb ik gekeken naar bepaalde extensies, maar die zijn meestal duur en voldoen niet aan de eisen.

Enige ideen?


Probleem Downloads meegeven met Product

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب