عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































mercredi 3 février 2016

Probleem Categorieblog niet zichtbaar in frontend

Ik ben voor iemand een site aan het maken in joomla 3.4.8
Ik heb een template gemaakt in Artisteer 4.1.0 59986 1

Ik had voor haar ook al een site in Joomla 2.5 gemaakt, maar deze is uit de lucht gehaald door de provider ivm onbetrouwbare bestanden die waren gedetecteerd.

Ik heb onder categorie een "blog" gemaakt.
Ik heb onder artikelen, artikelen gemaakt die verwijzen naar "blog"
Vervolgens heb ik onder menu een categorieblog gemaakt met de verwijzing naar de categorie "blog".

In de artikel opties heb ik blog weergave staan op:

# Hoofdartikelen

# Intro-artikelen


# Kolommen


# Links


Bij de menu staat blogweergave op:

# Intro-artikelen


# Kolommen


# Links


Ik krijg op mijn frontend echter niet de artikelen zien.
Ik heb de rest van de opties precies zo overgenomen als van haar site in Joomla 2.5.
Waar kan ik verder nog zoeken?
Alvast bedankt voor het meedenken
groetjes,
Ellen

---------- Bericht toegevoegd op 3 februari 2016 om 13:51 ---------- Vorige bericht was op 3 februari 2016 om 13:49 ----------

O zie dat dat de getallen niet zijn meegenomen:
Dit moet bij artikel opties zijn
# Hoofdartikelen 1

# Intro-artikelen 4


# Kolommen 1


# Links 4

bij menu

# Hoofdartikelen 0

# Intro-artikelen 0


# Kolommen 0


# Links 0


Probleem Categorieblog niet zichtbaar in frontend

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب