عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































lundi 15 février 2016

Overig Internationale wereld

Voorstel
Zoals de titel het zegt, een internationale wereld.

Details
Ik weet dat internationale competitie's tussen landen al vaak voorgesteld zijn (en afgewezen) maar dit is anders. Mijn idee is om een gewone grepo wereld te doen, maar dan met verschillende landen te samen. Geen competitie tussen landen, gewoon allianties oprichten en spelen. Misschien vinden sommige onder jullie dat de taalbarrière de wereld onmogelijk zou maken, maar dat lijkt mij niet waar. Op wereld Pella is er een alliantie met Hongaren (Unicum) waar ook wat vrienden van me bijzitten en zij kunnen ook wel communiceren, soms in het Engels, soms gewoon via Google Vertalen. En moest je echt alleen Nederlands kunnen en Google Vertalen niet willen gebruiken kan je nog steeds gewoon een Nederlandse alliantie oprichten.
Moesten jullie denken dat het niveau van andere landen lager ligt, Unicum staat momenteel 6e en ik heb er even tegen mogen vechten, ze waren echt goed georganiseerd. Dus volgens mij is het niveau ongeveer hetzelfde in alle landen.
Het enige punt dat ik niet echt weet is of dat alle landen op hetzelfde niveau zitten qua spelupdates. Zo niet, zou ik de meest up to date versie nemen als de versie voor de internationale wereld.
De spelinstellingen kunnen door Innogames zelf beslist worden of via peiling waarvan iedereen op de hoogte gebracht kan worden via een ingame rondschrijving van Grepolis zelf.

Misbruikpreventie
Ik weet niet meteen hoe er misbruik gemaakt zou kunnen worden, gewoon 2 spelers die op 1 account spelen of 2 accounts voor 1 speler en bots, zoals op de gewone werelden, maar die kan grepo nu ookal voorkomen, dus lijkt mij geen probleem.

Problemen
Er komen momenteel 3 problemen (ivm met Grepolis zelf) in me op:
- Tijdszones: moest de nachtbonus bij ons van 23u tot 7u zijn, dan is dit in Engeland van 22u tot 6u. Dit probleem lijkt mij een beetje moeilijk om op te lossen, maar de beste oplossing lijkt me dan spelen met internationale werelden per tijdszone (eventueel Engeland bij onze tijdszone).
- Overbelasting servers: Zoals bij elk begin van de wereld zal er een grote overbelasting zijn van de servers. Normaal gezien is dit na een tijdje over, maar met meerdere landen erop kan dit wel eens langer duren. Ik ben niet echt een informaticus, dus ik weet ook niet meteen hoe Innogames dat probleem zou kunnen oplossen, maar ik neem aan dat ook deze overbelasting uiteindelijk wel zal overgaan.
- Accounts: Ik zou het leuk vinden moest iedereen met zijn huidige account kunnen blijven spelen, maar dit lijkt mij moeilijk omdat er vrij waarschijnlijk dezelfde namen gebruikt in verschillende landen, dus ik vrees dat iedereen weer een account zal moeten aanmaken voor deze server. Ach ja, dat maakt het wel eens vernieuwend.

Samenvatting
Ik kwam vooral op dit idee omdat de huidige servers mijn spelers hebben dan vroeger. Een deel van die spelers komt dan ook nog eens alleen voor goud spelen, waardoor de echte competitie al snel verkleind tot de top 15 allianties, terwijl de eliminatie van allianties vroeger veel langer duurde, wat het spel leuker maakte toen.
Dus meer spelers --> meer competitie. En wie de wereld overwint, krijgt eeuwige faam en beroemdheid over een groot deel van Europa!
Dit idee is deels al eens gepasseerd op dit forum in 2013, maar doordat de bedenker geen tijd meer had is het toen helaas niet meer doorgegaan (http://ift.tt/1LpMPho). Nu vraag ik aan de Community Managers om dit aan InnoGames voor te stellen zodat zij dit eventueel kunnen overwegen en dan misschien via peiling in de andere landen kunnen testen, als jullie dit goed vinden ten minste :)

Alvast bedankt om deze lange tekst te lezen!


Overig Internationale wereld

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب