عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































jeudi 25 février 2016

Nieuwe melding Push notificaties app

Spelwereld: Pella

Telefoon, besturingssyteem, appversie boeien niet. Gebeurt op verschillende apparaten.

Het probleem: De push notificaties verschijnen soms niet, zo had ik vanavond 1 aanval op 049 maar toen ik online kwam had ik 7 rapporten waarvan 3 aanvallen op 055 (een hele andere stad) en 4 op 039.

Dit probleem komt bij meerdere spelers voor, zowel updaten van de app, opnieuw installeren, software-updates en alle reutemeteut werkt niet. Dit is zeer vervelend, vandaag ben ik namelijk zeer weinig online geweest en dan zijn de push notificaties cruciaal voor mij. Als ik niet word aangevallen dan kijk ik namelijk op skype of er iets belangrijks is dat ik voor de alliantie kan doen in plaats van op grepo te kijken. Dat kan later altijd nog.

Hoe het hoort: Lijkt me duidelijk, alle aanvallen moeten gemeld worden.

Stappen om te herproduceren: Het valt me op dat als er 1 stad word aangevallen (de push notificatie zegt dan '..... word aangevallen (1 aanval)) en vervolgens word een andere stad aangevallen dat deze notificatie het vaak niet doet en er slechts 1 aanval word getoond. Ik ga proberen hier op te letten en als ik dit verneem dan zal ik het ook hier melden.
Screenshot: Ik zal proberen om zoveel mogelijk screenshots te nemen en deze hier te posten als ik het probleem vastleg.


Nieuwe melding Push notificaties app

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب