عيد مبارك سعيد

[إسمك هنا]

كل عام و انتم سعداء اتقياء
بقلوب بيضاء
و وجوه مشرقة مبتسمة
كل عام و انتم امنين مطمئنين
كل عام و الفرح يعم حياتكم و العافية تغلف اجسادكم
كل عام و انتم بخير
تقبل الله منا و منكم صالح الاعمال
اللهم آمين

هنئ اصدقائك بمناسبة عيد الفطر المبارك
قم بكتابة اسمك وقم بمشاركة الرسالة مع اصدقائك






































































samedi 20 février 2016

Instellen ?

kijk even op familieb.be . Als ik in het menu te koop aanklik krijg ik in het hoofdscherm de categorielijst. Klik ik daar op Hengsten ruinen krijg ik de artikel lijst van die categorie. Klik ik in de categorielijst op merries dan krijg ik al de artikels meteen in het hoofdscherm. De enige reden dat ik bij Hengsten ruinen klik in de categorielijst en daaropvolgend een artikellijst krijg is omdat ik ook een keuze hengsten ruinen heb aangemaakt in het hoofdmenu die is ingesteld op het tonen van slechts 1 categorielijst. Ik veronderstel dat bij het opladen van dit menu door deze extra menukeuze instellingen overschreven worden waardoor ook bij het aanklikken van dezelfde keuze in de categorielijst deze anders getoond wordt. Depubliceer ik deze menukeuze dan toont het net dezelfde indeling als bij merries. Hoe los ik dit op. Alvast bedankt voor de hulp.


Instellen ?

بحث هذه المدونة الإلكترونية

Fourni par Blogger.

أرشيف المدونة الإلكترونية

التسميات

Signaler un abus

Articles les plus consultés

من أنا

إسمك هنا



شارك عبر الماسنجر شارك عبر الواتساب